REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Zamówienia mogą być składane bezpośrednio na stronie www.boxfit.pl lub poprzez kontakt mailowy. Oferta produktowa prezentowana w sklepie internetowym nie jest jednoznaczna ze stanem magazynowym sklepu. Niektóre z prezentowanych produktów sprowadzane są od dostawcy w momencie złożenia na nie zamówienia. Informacja o dostępności każdego produktu każdorazowo podawana jest przy jego opisie. W sklepie istnieją dwie formy dostępności produktów – „Wysyłka w ciągu 2 dni” i „Wysyłka w ciągu 14 dni”. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wiadomość jest przesyłana automatycznie pocztą elektroniczną na podany przez użytkownika adres e-mail. Jest to dla klienta forma potwierdzenia poprawności złożenia zamówienia. Zakupione przedmioty są wysyłane po wpłynięciu przelewu na konto sklepu, zależnie od dostępności produktu w ciągu 2 lub 14 dni. W przypadku zamawiania kilku produktów o różnym czasie dostępności, na życzenie klienta, zamówienie może zostać rozdzielone na dwie, osobne przesyłki, jednak koszty obu przesyłek poniesie zamawiający. O chęci takiego zrealizowania zamówienia zamawiający powinien poinformować sklep telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, lub dłuższego niż 14 dni czasu oczekiwania, zamawiający otrzyma stosowną informację pocztą elektroniczną. W takiej sytuacji jest możliwość anulacji zamówienia na życzenie klienta.

FORMY PŁATNOŚCI

Honorujemy następujące formy płatności:

- przelewy internetowe

- przesyłka za pobraniem

- płatność e-przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Dane do przelewu:

Boxfit

Ul. Głuszyna 170A

61-329 Poznań

Multibank O/Poznań

57 1140 2017 0000 4402 1305 6308

W tytule proszę wpisać numer zamówienia, kod produktu oraz swoje imię i nazwisko.

Brak zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu za zamówione produkty w terminie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia powoduje automatyczne anulowanie zamówienia.

FAKTURY

Na życzenie zamawiającego będzie wystawiona faktura VAT. Prosimy o wypełnienie pola „Adres faktury” przed zatwierdzeniem zamówienia. Jest także możliwość zamówienia faktury VAT drogą mailową w dniu dokonania zamówienia.

KOSZT DOSTAWY

Przesyłki kurierskie:

- 17 PLN brutto dla zamówień do 5 kg

-  24 PLN brutto dla zamówień 5 - 10 kg

- 34 PLN brutto dla zamówień 10 - 30 kg

-  5 PLN brutto dodatkowa opłata za przesyłkę za pobraniem

Wysyłki są realizowane przez firmę kurierską DPD Polska

Przesyłki poczta polska:

- 13 PLN brutto paczka priorytetowa do 1 kg

- 15 PLN brutto paczka priorytetowa do 2 kg

- 17 PLN brutto paczka priorytetowa do 5 kg

-  5 PLN brutto dodatkowa opłata za przesyłkę za pobraniem

Wszystkie zakupy, których wartość przewyższa 900 zł wysyłane są GRATIS

Przy zamówieniu kilku większych produktów oraz paczkach o wymiarach niestandardowych lub/i powyżej 30kg, koszty dostawy kalkulowane są indywidualnie. W tej sytuacji po złożeniu zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Zamawiającym poprzez mail, podając odpowiedni koszt dostawy.

ZWROTY I WYMIANY

Zakupiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Zwrot należności za odesłane produkty nie obejmuje kosztów wysyłki. Zwracany towar nie może posiadać cech wskazujących na użytkowanie. Towar musi zostać zwrócony w niezniszczonym opakowaniu z wszystkimi dokumentami ( gwarancja, instrukcja, itp. ). Zwrot należności następuje za pośrednictwem przelewu bankowego na konto wskazane przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu.

Jest możliwość wymiany produktu na inny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy jednak o dokładne zapoznanie się z opisem produktu i tabelą rozmiarów przed dokonaniem zakupu. Jeżeli mimo to mają Państwo wątpliwości co do opisu/rozmiaru, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

W celu ułatwienia procesu wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru przygotowaliśmy specjalny formularz do pobrania w naszym sklepie.

GWARANCJA I REKLAMACJE

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są objęte 24 miesięczną gwarancją producenta. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest paragon/faktura. Reklamowany towar powinien być odesłany do nas wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym na stronie sklepu. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od otrzymania wadliwego towaru.

Wadliwy produkt proszę przesłać przesyłką poleconą lub kurierską na adres:

Boxfit

Ul. Głuszyna 170A

61-329 Poznań