Wysyłka
Zamówienia mogą być składane bezpośrednio na stronie www.boxfit.pl lub poprzez kontakt mailowy. Oferta produktowa prezentowana w sklepie internetowym nie jest jednoznaczna ze stanem magazynowym sklepu. Niektóre z prezentowanych produktów sprowadzane są od dostawcy w momencie złożenia na nie zamówienia. Informacja o dostępności każdego produktu każdorazowo podawana jest przy jego opisie. W sklepie istnieją dwie formy dostępności produktów – „Wysyłka w ciągu 2 dni” i „Wysyłka w ciągu 14 dni”. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wiadomość jest przesyłana automatycznie pocztą elektroniczną na podany przez użytkownika adres e-mail. Jest to dla klienta forma potwierdzenia poprawności złożenia zamówienia. Zakupione przedmioty są wysyłane po wpłynięciu przelewu na konto sklepu, zależnie od dostępności produktu w ciągu 2 lub 14 dni. W przypadku zamawiania kilku produktów o różnym czasie dostępności, na życzenie klienta, zamówienie może zostać rozdzielone na dwie, osobne przesyłki, jednak koszty obu przesyłek poniesie zamawiający. O chęci takiego zrealizowania zamówienia zamawiający powinien poinformować sklep telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, lub dłuższego niż 14 dni czasu oczekiwania, zamawiający otrzyma stosowną informację pocztą elektroniczną. W takiej sytuacji jest możliwość anulacji zamówienia na życzenie klienta.